donderdag 2 februari 2012

Give away: Op naar de 10!

Vandaag zag ik dat het aantal blog-volgers nu op 9 staat...tijd dus voor een give away! Want ik had me voorgenomen dat ik een give-away ging doen als de teller op 10 zou staan. En ook ineens om mijn nieuwe blognaam + lay-out kaartjes en doosjes te vieren. :-)

Wat kan je winnen? Deze zelfgemaakte oorbelletjes, gemaakt uit lichtblauwe glasparels en verzilverde haakjes, met onderaan een klein blaadje.



Wat moet je doen om te winnen? Eerst en vooral volger zijn van mijn blog, én onderaan dit bericht een reactie achterlaten.

Van het moment dat de teller op 10 staat zal ik een onschuldige hand een naam laten trekken en zal ik de gelukkige hier bekend maken (en ik hoop dat dit nog deze week is, want ik zit met een deadline weet je wel ;-) ). Veel succes alvast, en bedankt om mijn blog te volgen!



3 opmerkingen:

  1. wat 'n prachtige give away! heel erg mooie oorbellen, en de presentatie is ook super, wat ben jij toch een creatieve ziel, om jaloers op te zijn!
    veel succes!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie oorbellen! Loopt je give-away nog, want volgens mij zouden deze prachtig staan op de eerste lente-dagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reactie! Ik ben bevallen en net terug thuis, dus ik ga de give-away nog laten doorlopen tot 20 februari.

    BeantwoordenVerwijderen